Over ons

Peer2Peer is een jonge, maar bloeiende studievereniging die het beste van studeren en ontspanning samenbrengt. We zorgen ervoor dat jij als HBO-ICT student bij kunt benen met de stof, maar dat je ook genoeg extra uitdaging krijgt als je dat leuk vindt. We brengen je in contact met jouw toekomstige werkveld, maar bieden ook een plek voor ontspanning. Studeren is zoveel meer dan alleen studeren. Het is ook ontdekken wie je bent en wat je wilt. Wil je weten wat voor activiteiten er binnenkort in de planning staan? Ga dan naar onze agenda!

Het bestuur houdt het dagelijks reilen en zeilen van de vereniging in de gaten. Er wordt vergaderd over het beleid, de boekhouding wordt bijgehouden en ook het contact met sponsoren wordt onderhouden. Een bestuursfunctie is een prachtige aanvulling op je studie waarin je veel kennis, vaardigheden en ervaring opdoet. Hieronder zal het bestuur zich kort even voorstellen.

Ik ben James Schutte, 20 jaar en geboren in Groot Brittannie. Ik zit nu in mijn 3de jaar op HBO-ICT. Ik volg de ESA route op school en het bevalt me erg goed. ICT is echt mijn passie, het is mijn baan en hobby. Thuis werk ik dan ook op veel projecten. Ook heb ik werk aan meerdere open source projecten, te zien op mijn github pagina onder de naam jaschutte.

Mijn naam is Joyce Mulder. Ik ben 20 jaar oud en doe bouwkunde. Hé bouwkunde? Ik heb vorig jaar nog HBO-ICT gedaan en zo ben ik terecht gekomen bij Peer2Peer. Desondanks ik niet meer veel met ICT doe blijft het nog wel één van mijn interesses. Je kunt me vaak vinden in de Peer2Peer discord en ook op sommige activiteiten. Verder ben nog sportief bezig op de fiets gezien ik zowel wielrennen als veldrijden doe. Wielrennen doe ik nog wel eens internationaal terwijl ik veldrijden wel nationaal hou. Bij beide probeer ik me wel elke keer voor het NK te kwalificeren.

Hallo, ik ben Willem Floris. De penningmeester van Peer2Peer. Ik hou van geld en goedkoop bier

Hoi ik ben Maarten, 22. Ik ben de Commisaris Internus van Peer2Peer. Ik studeer ICT en heb ESA semesters gevolgd en ik ga BIM volgen voordat ik mijn verdiepende semester ga doen.

Mijn naam is Ruby Diderich. Ik ben 21 jaar oud. Ik zit chronologisch in mijn derde jaar van HBO-ICT maar volg op dit moment het tweedejaars semester Web Development van de richting SE. Bovendien werk ik ook als parttime Software Developer bij een buitenlands bedrijf.

Veel van jullie kennen mij wellicht al. Ik ben het afgelopen jaar voorzitter geweest van het bestuur en was daarvoor voorzitter van de activiteitencommissie. Ik zet mij als Commissaris Relaties van Studievereniging Peer2Peer in om alle externe relaties te onderhouden en leuke sponsors te verkrijgen voor de vereniging!